eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od licencji komputerowych Import - podatek u źródła › Podatek od licencji komputerowych Import - podatek u źródła
  • Data: 2005-08-08 19:48:44
    Temat: Podatek od licencji komputerowych Import - podatek u źródła
    Od: "Arek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę kupić licencję na program z zagranicy - spoza UE, z kraju, z którym
    Polska ma umowe o unikaniu wzajemnego opodatkowania. Prowadzę działalność
    gosp.

    1. Czy muszę płacić, akiś podatek - poza VATEM.
    np. czy muszę płacić podatek "u źródła" - od licencji komputerowych.
    Jeśli tak, na jakim formularzu. Co zrobić ? Gdzie to wykazać ?
    2. Czy potrzebnymi jest certyikat rezydencji, firmy, od której chcę kupić ?

    Bardzo proszę o odpowiedź. Jakieś namiary, wskazówki. Nigdzie nie mogę tego
    znaleźć.

    --

    pozdrawiam
    Arek Satorski