  • 1. Data: 2007-03-01 17:08:50
    Temat: Podatek od nagród i ryczałt z działalności
    Od: p...@g...com

    Witam!

    Prowadzę działalność na ryczałcie, od której zeznanie roczne złożyłem
    w styczniu. Dziś przypomniałem sobie, że w zeszłym roku zdobyłem
    jeszcze (prywatnie) nagrodę wartości kilku tysięcy złotych, od której
    uiściłem podatek (wpłacony na konto organizatora konkursu i dalej
    przez niego do US).

    Teraz pytanie: czy powinienem to jakoś zeznać w US? Jeśli tak, to na
    jakiej deklaracji i czy powinno się to znaleźć na papierach związanych
    z prowadzoną na własne nazwisko działalnością? Czy przysługuje mi
    zwrot podatku od tej nagrody, jeśli nie przekroczę progu kwoty
    zwolnionej i czy wliczyć tu też wysokość przychodu z działalności?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję!