  • 1. Data: 2004-07-13 12:30:51
    Temat: Podatek od niepełnosprawnych
    Od: "competer" <c...@p...net>

    Witam Serdecznie!
    Mam taki dylemat!
    Moja mama chce sie zrzec spadku po zmarłej cioci na mnie! Czy jako osoba
    niepełnosprawna będę obciążony podatkiem od darowizny? A jeżeli tak to czy w
    takim samym stopniu co osoby w pełni sprawne?
    Zaznaczam że nie posiadam własnego mieszkania!
    Pozdrawiam
    competer

  • 2. Data: 2004-07-16 22:46:42
    Temat: Re: Podatek od niepełnosprawnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jul 2004, competer wrote:
    [...]
    >+ Moja mama chce sie zrzec spadku po zmarłej cioci na mnie!

    Hm... Na pewno chce się ZRZEC ?
    Sprawdź (groups.google !) komentarze do takich pytań na grupie
    .prawo (bywały), żeby nie wyszło że NIKT spadku nie dostanie.
    Mi się wydaje iż póki mama żyje to ty NIE JESTEŚ spadkobiercą... Możesz
    dostać ew. *udział mamy* (jakby ona np. nie żyła). Ale jak *odrzuci*...
    to udziału nie będzie !
    Mylę się ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-07-17 16:16:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jul 2004, Gotfryd Smolik news wrote:

    >+ On Tue, 13 Jul 2004, competer wrote:
    >+ [...]
    >+ >+ Moja mama chce sie zrzec spadku po zmarłej cioci na mnie!
    >+
    >+ Hm... Na pewno chce się ZRZEC ?

    No, ja sprawdziłem... wygląda na to że się myliłem co do skutków :)

    pozdrowienia, Gotfryd