  • 1. Data: 2004-07-13 12:57:12
    Temat: ZUS
    Od: onill <o...@p...onet.pl>

    witam zakladam dzialalnosc (sklep komputerowy ) a jednoczesnie jestem
    zatrudniony i pracodawca oplaca ZUS ja mam tylko oplacic chorobowe czy
    zdrowotne ?? moze ktos poda mi jakis link na ten temat i moze jeszcze
    jakies linki dotyczace ksiegoowosci :)

    dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-07-13 13:10:05
    Temat: Re: ZUS
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    onill pisze:

> [...]
    > zatrudniony i pracodawca oplaca ZUS ja mam tylko oplacic chorobowe czy
    > zdrowotne ?? moze ktos poda mi jakis link na ten temat i moze jeszcze

    www.zus.pl

    (oplaca Pan tylko zdrowotne)
    Trzeba sobie superprogram superplatnik zalatwic....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-14 12:00:22
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 13 lip o godzinie 15:10, na pl.soc.prawo.podatki, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > www.zus.pl
    >
    > (oplaca Pan tylko zdrowotne)

    Zgadza się /_na razie- jeszcze się zgadza, dokładniej rzecz ujmując/.

    > Trzeba sobie superprogram superplatnik zalatwic....

    A do czego mu to będzie potrzebne? Nie potrzebuje tego.
    Płatnik działa _tylko_ pod kontrolą systemu rodem z Redmond - który nie
    należy do najtańszych systemów operacyjnych. Tylko Prokom nas zmusza do
    kupowania Windowsów - nie rozumiem zupełnie tej polityki. To zakrawa na
    zmonopolizowanie i jakiś cichy układ pomiędzy tymi dwoma.....hmmm...
    firmami. Dlaczego Prokom tak się wzbrnaia przed migracja na platformy
    linuxowe? Powód jest aż nadto oczywisty. ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-07-15 08:40:26
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Artur Ch. pisze:

> [...]
    > firmami. Dlaczego Prokom tak się wzbrnaia przed migracja na platformy
    > linuxowe? Powód jest aż nadto oczywisty. ;)

    Popierwsze superprogram jaki jest wszyscy wiemy,
    Po drugie jekie jest MS tez wiemy,
    Po trzecie podobne dziala pod wine (ale nie sprawdzalem)

    Po czwarte nie musi bycna FIRMOWYM komputerze.

    A po czwarte prosciej druczki skladek drukowac z superprogramu...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-07-15 16:49:50
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 10:40, na pl.soc.prawo.podatki, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Po czwarte nie musi bycna FIRMOWYM komputerze.

    Nie rozumiesz do czego zmierzałem w poprzednim poście.
    Nie ważne na jakim komputerze jest zainstalowany Płatnik - ważne że
    pracującym pod kontrolą _Windowsa_. A czy to w biurze czy w domu - jest
    nieistotne - musisz mieć _licencję_ - czyli tak czy siak - musisz zapłacić
    za system by móc tworzyć druczki czy też dokumenty w Płatniku.!!

    > A po czwarte prosciej druczki skladek drukowac z superprogramu...

    To najgłupszy argument jaki słyszałem - wywalić 1500 zł za sam system by
    drukować polecenia przelewu.....
    ROTFL^^^^^

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-07-16 09:42:25
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Artur Ch. pisze:

> [...]
    > za system by móc tworzyć druczki czy też dokumenty w Płatniku.!!

    > To najgłupszy argument jaki słyszałem - wywalić 1500 zł za sam system by

    Jesli zainstaluje bezplatny program na komputerze, ktroy juz i tak ma
    legalny windows,
    to chyba wyjdzie TROSZKE taniej...

    Boguslaw