  • 1. Data: 2005-10-02 10:40:09
    Temat: Podatek od papierow zagranicznych
    Od: "John" <j...@c...net>

    Nie wiem czy to pytanie na ta grupe. Mam zakupione zagraniczne papiery
    wartosciowe w Anglii. Mimo, ze sa ulokowane na 5 lat co roku do mojego
    rachunku w banku w Polsce sa dopisywane odsetki w dolarach amerykanskich. Od
    tych odsetek nie jest automatycznie pobierany podatek 19%. Poniewaz chce byc
    w zgodzie z polskim fiskusem jaki PIT i w jakim terminie od wplyniecia
    odsetek kapitalowych powinienem zlozyc? Jak tez mam wyliczyc podatek skoro
    odsetki sa dopisywane w dolarach? Czy mam sam przeliczyc to po srednim
    kursie bankowym z dnia wplyniecia odsetek? Bardzo prosze o pomoc.