  • 21. Data: 2016-05-20 12:04:36
    Temat: Re: Podatek od spadku
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-20 o 08:37, Maciek pisze:
> [...]
    Ciebie).
    > Wiesz, gdy ja potrzebuję się spotkać z kontrahentem, żeby omówić jakieś
    > sprawy, coś podpisać itp. (ja także nie prowadzę biura), to zazwyczaj
    > zapraszam go do jakiegoś lokalu posiadającego adres i stoliki, a nie na
    > skrzyżowanie :->

    Na skrzyżowaniu trudniej się nagrywa.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2016-05-20 23:53:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przy włączonym radiu jeszcze trudniej, zauważyłem ten patent w urzędach.

    -----

  • 23. Data: 2016-05-21 15:54:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-20 o 12:04, Pete pisze:
    Ciebie).
    > Na skrzyżowaniu trudniej się nagrywa.
    Ale przecież władza się zmieniła - teraz już przecież nie nagrywają po
    restauracjach ;-)

    Maciek

  • 24. Data: 2016-05-22 10:28:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-21 o 15:54, Maciek pisze:
    Ciebie).
    > Ale przecież władza się zmieniła - teraz już przecież nie nagrywają po
    > restauracjach ;-)

    Poprzednio w restauracjach nagrywali kelnerzy. Teraz ten kawałek tortu
    przejęły służby państwowe.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2016-05-22 10:36:05