  • 1. Data: 2003-02-10 11:49:46
    Temat: Szukam PCC 1 w wersji ANGIELSKIEJ
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Witam,
    Szukam angielskiej wersji dokumentu PCC 1(1) (Deklaracja w sprawie podatku
    od czynnosci cywilnoprawnych).
    Ktos ma albo wie gdzie szukac? Bede wdzieczny za wszelkie informacje
    Maciek Marchewczyk

  • 2. Data: 2003-02-10 17:28:15
    Temat: Re: Szukam PCC 1 w wersji ANGIELSKIEJ
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Szukam angielskiej wersji dokumentu PCC 1(1) (Deklaracja w sprawie podatku
    > od czynnosci cywilnoprawnych).
    > Ktos ma albo wie gdzie szukac? Bede wdzieczny za wszelkie informacje

    Dokument PCC został zdefiniowany rozporządzeniem ministra w związku
    z czym wyrażam powątpiewanie iżby istniała jakaś wersja angielska tegoż ;-)

    Pix

  • 3. Data: 2003-02-10 18:42:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pix napisał:

    > Dokument PCC został zdefiniowany rozporządzeniem ministra w związku
    > z czym wyrażam powątpiewanie iżby istniała jakaś wersja angielska tegoż ;-)
    Jeżeli istnieje, to nie jest to wersja która mozna złozyc do US,
    Co najwyżej nieoficjalne tłumaczenie.
    Do US dokumenty musza byc w języku polskim.

    A tak z ciekawości - po co komu PCC po angielsku?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-02-10 19:14:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A tak z ciekawości - po co komu PCC po angielsku?

    Nie wiem co na to ustawowe niuanse ale może kontrahent
    zagraniczny i chce zapłacić?

    Pix

  • 5. Data: 2003-02-10 19:24:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pix napisał:

    > Nie wiem co na to ustawowe niuanse ale może kontrahent
    > zagraniczny i chce zapłacić?

    Ok. Ale angielskiej wersji nie może złozyc do polskiego US, co by nie
    wykombinował.
    Może mu przyjmą, ale będzie i tak nieważna - niezgodna z wzorem
    stanowiącym załacznik do ustawy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-10 19:37:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ok. Ale angielskiej wersji nie może złozyc do polskiego US, co by nie
    > wykombinował.
    > Może mu przyjmą, ale będzie i tak nieważna - niezgodna z wzorem
    > stanowiącym załacznik do ustawy.

    Ano - po polsku musi być i nie ma zmiłuj się.
    Jesli nie zna naszego pięknego języka to może mu być
    trochę niezręcznie wypełniać rubryki tak zupełnie w ciemno i pewnie
    jest bardzo ciekaw co takiego jest tam napisane ;-)
    Jeśli się dobrze domyslam to w takiej sytuacji faktycznie najwygodniej
    byłoby podesłać mu też wersję angielską, tyle że pewnie trzeba ją
    stworzyć samemu bo nie sądzę aby była gdzieś dostępna.

    Pix

  • 7. Data: 2003-02-10 19:51:19
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Jeżeli istnieje, to nie jest to wersja która mozna złozyc do US,
    > Co najwyżej nieoficjalne tłumaczenie.
    > Do US dokumenty musza byc w języku polskim.

    AFAIR zdarzaja sie deklaracje (moze tylko jedna), ktora jest w dwoch
    jezykach.

    Karol

  • 8. Data: 2003-02-10 19:52:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co na to ustawowe niuanse ale może kontrahent
    > zagraniczny i chce zapłacić?

    Lub boi sie podpisac, jezeli nie wie co podpisuje :-)

    Karol

  • 9. Data: 2003-02-10 20:34:37
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > Jeżeli istnieje, to nie jest to wersja która mozna złozyc do US,
    > Co najwyżej nieoficjalne tłumaczenie.
    > Do US dokumenty musza byc w języku polskim.
    >
    > A tak z ciekawości - po co komu PCC po angielsku?

    Nie mam pojecia. Jest to zapytanie z biura tlumaczen znajdujacego sie
    "gdzies w swiecie".
    Podejrzewam, jak slusznie ktos zasugerowal, ze wypelniajacy chcialby
    wiedziec co wypelnia, czyli rozumiec znaczenie poszczegolnych rubryk.

    Na pewno ten formularz zostal przetlumaczony na wewnetrzny uzytek w
    niejednej firmie miedzynarodowej...

    MM