  • 1. Data: 2003-03-19 08:51:06
    Temat: Podatek od sprzedaży nieruchomości
    Od: r...@p...onet.pl

    Poruszałem już ten temat ale niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Może ktoś
    spotkał się z inną interpretacją Art.21 ust.1 pkt.32 lit.e) updf?
    (http://www.rp.pl/prawo/doc/PODATKI2003/updf2003/upd
    f2.html#3)
    Niestety mój US twierdzi, że przychody ze sprzedaży mieszkania mogę
    przeznaczyć na spłatę kredytu ale zaciągniętego na inny cel mieszkaniowy.
    Czyli spłata kredytu zaciągniętego na sprzedane mieszkanie nie zostanie
    zaliczona jako kwota zwolniona od podatku.
    Dziękuję za odpowiedzi
    Robert