  • 1. Data: 2003-03-18 22:13:15
    Temat: zdrowotne - odsetki
    Od: "Przemek Bieniek" <b...@g...net.pl>

    Mam pytanie :

    mam znajomego, prowadzi firmę oraz pracuje na pełny etat, od 1,5 roku nie
    płaci
    ubezp. zdrowotnego. Teraz zamyka firmę, pytał mnie czy doczepi się zus, a
    jeśli tak to czy lepiej zapłacić
    teraz czy czekać? Jakie są odestki za nie płącenie ub. zdrowotnego.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-19 07:53:44
    Temat: Re: zdrowotne - odsetki
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Przemek Bieniek wrote:
> [...]
    > płaci
    > ubezp. zdrowotnego. Teraz zamyka firmę, pytał mnie czy doczepi się zus, a
    W ZUSie teraz jest taki burdel, że jak nie składał DRA to sami nie
    wiedzą o tym, że miał coś zapłacić. Gorzej, gdyby ten wspaniały system
    kiedyś udało się komuś w pełni odpalić. Wtedy będą go mieli jak na
    widelcu i łapę wyciągną. Co gorsze mogą go próbować karać za
    nieskładanie deklaracji.

    > Jakie są odestki za nie płącenie ub. zdrowotnego.
    Jak za podatki.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-03-19 10:15:24
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości

    > Jak za podatki.

    a czeka sie chyba 5 lat na przedwanienie ??? o ile mi sie dobrze wydaje to
    niech mnie ktos poprawi :)

    gonz0