  • 1. Data: 2003-03-19 08:12:30
    Temat: Premia podatkowa a spłata należności
    Od: "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com>

    Skorzystałem z tzw. premii podatkowej ( zaliczenie w koszty wierzytelności
    powstałych przed 30-06-2002 i niezapłaconych) w PIT-5 za XI.2002.

    Pytanie: w styczniu i w lutym moj dłużnik zapłacił wreszcie część faktur -
    czy mam ująć to rozliczeniu rocznym i skorygować koszty 2002 czy zaliczyc do
    pozostałych przychodów 2003?

    Michał

    PS. Czy ktoś się może orientuje czy ta premia zalicza sie do tzw. pomocy
    publicznej?

  • 2. Data: 2003-03-19 20:00:40
    Temat: Re: Premia podatkowa a spłata należności
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Ja zaliczylem to w przychody operacyjne w tym miesiacu w ktorym nastapila
    zaplata. Takie rozwiazanie potwierdzil jako dobre moj US