  • 1. Data: 2006-05-03 23:05:48
    Temat: Podatek od zyskow kapitalowych/Belki
    Od: "DARPA" <N...@p...onet.pl>

    Czy ktoś moglby mi pomoc i przypomniec jak od tego roku zaokraglany (do
    jakiej wartości zyskow/kapitalizacji odsetek nie pobierany jest w ogole, a
    przy jakiej w gore itd.) jest ten podatek?

    Czy niezaleznie od zrodla zysku (rachunek bankowy, lokaty, fundusze inwest.,
    gielda) zasady zaokraglania sa identyczne?

    Pamietam ze na poczatku roku informacja ta byla w wielu e-serwisach, teraz
    sie jej doszukac nigdzie nie potrafie.
    Banal, ale z gory dziekuje za odp.

    Pzdrwm
    --