  • 1. Data: 2006-05-03 21:26:58
    Temat: Sagem D50T i dzwonki narastające (chyba)
    Od: Przemek <m...@p...onet.pl>

    Problem polega na tym, że telefon dzwoni dopiero po 4 sygnale
    nadejścia połączenia. Na wyświetlaczu widać ikonę przychodzącego
    połączenia, przy 3 sygnale pojawia sie napis "nieznany", a przy 4
    sygnale połączenia słychać cichy dzwięk dzwonka i dopiero po 5
    sygnale dzwiek jest normalnie słyszalny. Wygląda to na dzwonki
    narastające, w menu telefonu nie ma opcji pozwalających to zmienić.

    Dzwoniący rozłączaja sie uważajac, że nikt nie odbiera.

    Czy to jest przypadłość tego telefonu?

  • 2. Data: 2006-05-03 21:58:32
    Temat: Re: Sagem D50T i dzwonki narastajšce (chyba)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemek,

    [...]

    > Czy to jest przypadłość tego telefonu?

    Myślę, że jak zapłacisz podatki, to telefon znormalnieje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2006-05-04 15:15:37
    Od: Przemek <m...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 May 2006 23:58:32 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Hello Przemek,
    >
    >Wednesday, May 3, 2006, 11:26:58 PM, you wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Myślę, że jak zapłacisz podatki, to telefon znormalnieje.

    Oczywiście przepraszam, że poszło NTG, ale cóż poszło.Dziękuję
    natomiast , pomimo braku porady, za szybką reakcję,bo na telefonii
    nikt dotychczas nie zareagował.okazuje się że zajmujący się finansami
    nie stracili poczucia humoru, oj to byl raczej zwrot z US dla P.RoMana