  • 1. Data: 2005-03-09 19:43:52
    Temat: Podatek razem czy osobno
    Od: "Mariusz" <o...@n...pl>

    Jesteśmy z żoną małżeństwem od 17 kwietnia 2004, więc nie mamy rocznego
    stażu małżeństwa, a podobno jeżeli małżeństwo nie ma roku to nie możemy się
    razem rozliczyć. Czy to prawda czy też mogę się rozliczyć razem z żoną jeśli
    złoże pita po 17 kwietnia. Proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-03-09 21:17:31
    Temat: Re: Podatek razem czy osobno
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > razem rozliczyć. Czy to prawda czy też mogę się rozliczyć razem z żoną jeśli
    > złoże pita po 17 kwietnia. Proszę o odpowiedź.

    Nie możesz.
    Małżeństwem trzeba być cały rok podatkowy.