  • 1. Data: 2005-03-09 19:43:00
    Temat: Jak zaksięgować?
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak w KPiR zaksięgować dochód z oprocentowania konta firmowego oraz koszty
    prowadzenia takiego rachunku? Chodzi mi głównie o dokument. Czy można to
    rozliczyć za pomocą 'wyciągu bankowego' czy też trzeba sporządzić 'dokument
    wewnętrzny'?
    Marko

  • 2. Data: 2005-03-10 21:48:18
    Temat: Re: Jak zaksięgować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Mar 2005, Marko wrote:

> [...]
    >+ prowadzenia takiego rachunku? Chodzi mi głównie o dokument. Czy można to
    >+ rozliczyć za pomocą 'wyciągu bankowego'

    ...IMHO tak...

    >+ czy też trzeba sporządzić 'dokument wewnętrzny'?

    ...IMHO brak podstaw prawnych :) do wystawienia DW

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-11 14:40:42
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...IMHO tak...
    A jak to zrobic np w mbanku czy innym internetowym, gdzie nie otrzymuję
    wyciągów ?
    Nie będe przecież zwracał się do banku o wyciąg z 2PLN odsetek i płacił
    za to np 20PLN :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/

  • 4. Data: 2005-03-11 19:35:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Mar 2005, Mariusz_M wrote:

> [...]
    > + > ...IMHO tak...
    > + A jak to zrobic np w mbanku czy innym internetowym, gdzie nie otrzymuję

    ...sprawa była wałkowana pracowicie kiedy owe banki nastały :)
    Osobiście uważam iż OTRZYMUJĘ wyciąg (a raczej "potwierdzenie
    transakcji").
    I podobnie jak w przypadku "faktury przesyłanej PDFem" moja drukarka
    pełni rolę drukarki *bankowej* :>
    Wydruk uwierzytelniam podpisem i pieczęcią - własną oczywiście :)
    raczej z motywacją pozbawienia wątpliwości że nie jest to *przypadkowy*
    wydruk *przypadkowo* wyglądający jak wydruk z takiego czy innego
    banku a moje poświadczenie że to są prawdziwe dane.

    > + Nie będe przecież zwracał się do banku o wyciąg z 2PLN odsetek i płacił za to
    > + np 20PLN :-)

    Zdaje się iż w niektórych bankach taki "wyciąg bankowy" niczym nie różni
    się od wyciągu wydrukowanego u siebie. Znaczy: wyciąg jak wyciąg, wydruk
    jak wydruk. Pieczęć bankowa się nie "drukuje" :)
    Któryś z banków nawet zapodaje na wydruku że "nie wymaga pieczęci
    i podpisu" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)