  • 1. Data: 2003-08-09 20:34:26
    Temat: Podatek z działalności PIT 5 za zmarłego męża
    Od: "andy" <j...@w...pl>

    Mój mąż prowadził działalnośc gospodarczą do końca lipca 2003 zmarł
    02.08.03,czy ja jako żona jestem zobowiązanado wypełnienia PIT-u 5 i
    zapłacenia podatku dochodowego za ubiegły miesiąc.Pomóżcie ,bo nie wiem co
    mam robić.Z góry dziękuję-Dana

  • 2. Data: 2003-08-11 07:11:20
    Temat: Re: Podatek z działalności PIT 5 za zmarłego męża
    Od: "Andrzej R.CH" <s...@o...pl>

    Użytkownik "andy" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 02.08.03,czy ja jako żona jestem zobowiązanado wypełnienia PIT-u 5 i
    > zapłacenia podatku dochodowego za ubiegły miesiąc.Pomóżcie ,bo nie

    PIT-5 musi byc podpisany przez podatnika osobiscie co w tym
    przypadku jest niewykonalne.
    Ale namawiałbym na wykonanie telefonu do US aby zapytać
    jak sprawe rozwiazać.
    Serdecznie Ci współczuję.
    Andrzej