    From: "VA" <o...@m...plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Podatek za samochod z 1998 roku
    Date: Thu, 19 Dec 2002 11:57:43 +0100

    Otrzymalem z Urzedu Miejskiego zawiadomienie, ze nie zaplacilem w 1998 roku
    podatku za samochod (zostal zniesiony pozniej z 1999 rokiem). Przeszukalem
    caly dom w poszukiwaniu tego odcinka wplaty, ale nie znalazlem, problem w
    tym, ze pamietam, ze zaplacilem ale teraz nie jestem w stanie bez odcinka z
    poczty udowodnic, wiec wg nich nie zaplacilem i nic na to nie poradze.. Do
    tego samochod ten sprzedalem 1 grudnia 1998 roku. Urzad straszy mnie, ze
    jesli nie zaplace to podejma dzialania egzekucyjne. Pytanie jest jak to sie
    ma do przedwanienia i kiedy ono sie liczy czy z koncem 1998 roku, wowczas
    przedwani sie dopiero w koncu 2003 roku czy tez tak jak miala byc wniesiona
    rata do ktoregos tam lutego 1998 roku wiec przedawnienie byloby w lutym 2003
    roku. Co moga mi faktycznie zrobic jesli nie zaplace? Nie jestem nigdzie
    zatrudniony, ale mam inny samochod i troche oszczednosci w banku, czy moga
    mi wiec zajac konto, czy zdaza? Bardzo prosze o rade co poczac, bo jak
    zadzwonilem do urzedu to wybitnie ordynarna baba nie chciala nawet ze mna
    rozmawiac, a wrecz rzucila sluchawka.

    o...@m...pl