  • 1. Data: 2006-02-26 16:25:25
    Temat: Podatki jeszcze raz - rehabilitacja
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Chcial bym sie dowiedziec, jak wyglada sprawa odliczenia od podatku wydatkow
    na rehabilitacje osob niepelnosprawnych. Czy nadal sie odlicza, w ktorym
    picie, i gdzie tego wlasciwie szukac, bo probuje wypelnic PITa i nie moge
    znalezc. Dodam, ze rozliczam sie razem z zona, ktora wlasnie jest na rencie
    i dowoze ja samochodem na rechabilitacje. W ubieglym roku odliczylem te
    dojazdy a teraz nie moge tego znalezc :(

  • 2. Data: 2006-02-26 20:13:12
    Temat: Re: Podatki jeszcze raz - rehabilitacja
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Ajgor" <...@...l> napisał w wiadomości

> [...]
    > na rencie i dowoze ja samochodem na rechabilitacje. W ubieglym roku
    > odliczylem te dojazdy a teraz nie moge tego znalezc :(

    Sam sobie odpowidam.. Juz znalazlem :)