  • 1. Data: 2006-02-26 18:08:51
    Temat: ZUS - druk RMUA jak dostarczać
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Do niedawna nie miałem pracowników - nie miałem problemu ;)
    Chodzi o to że należy miesięczne raporty RMUA przekazywać pracownikowi.
    Spotkałem się ze sposobem przekazywania pracownikowi za pokwitowaniem, ale
    u mnie jest to trudne - kilkudziesięciu pracowników w różnych miejscach
    kraju i za granicą. Czy w takiej sytuacji wystarczające będzie wysyłanie
    formularzy pocztą ( poleconym ) na adres domowy pracownika ?
    Jaki sposób najczęściej jest stosowany ?

    --
    Mieczysław
    ----