  • 1. Data: 2008-05-25 20:01:21
    Temat: Podatki niepodlegające wliczeniu do dochodu budżetu?
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie, na które nie potrafię za bardzo znaleźć sobie
    odpowiedzi. A mianowicie - orientujecie się jakie podatki w Polsce nie
    podlegają wliczeniu do ogólnego dochodu budżetu?

    Z góry bardzo dziękuję!

    Z pozdrowieniami,
    JasonKidd

  • 2. Data: 2008-05-25 20:19:51
    Od: "Natalia" <n...@g...pl>

    Użytkownik "JasonKidd"
    > Mam takie pytanie, na które nie potrafię za bardzo znaleźć sobie
    > odpowiedzi. A mianowicie - orientujecie się jakie podatki w Polsce nie
    > podlegają wliczeniu do ogólnego dochodu budżetu?

    podatki lokalne?

  • 3. Data: 2008-05-25 20:30:37
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > podatki lokalne?

    Czyli np. podatek od nieruchomości, opłaty skarbowe, targowiskowe? A
    darowizny, podatek rolny, leśny?