  • 1. Data: 2002-05-17 09:08:31
    Temat: Podatki od darowizny?
    Od: h...@o...pl (human)

    Witajcie

    Mam takie pytanie: Czy Swiadkowie Jehowy musza odprowadzac podatek za
    sprzedane ksiazki? A od darowizn/ofiar?

    Jak to wyglada w swietle polskiego prawa?

    human

  • 2. Data: 2002-05-21 12:32:22
    Temat: Re: Podatki od darowizny?
    Od: "Marco" <m...@i...com.pl>

    To tak jakbym zapytał: Czy chrześcijanie (albo np żydzi) muszą płacić
    podatek? Więcej informacji proszę

  • 3. Data: 2002-05-21 21:04:01
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik human <h...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@1...110.120.9...
> [...]
    > sprzedane ksiazki? A od darowizn/ofiar?
    >
    > Jak to wyglada w swietle polskiego prawa?

    Musisz napisać więcej. Czy prowadzisz Działalność Gospodarczą, czy to jest
    praca u kogoś, czy po prostu sprzedajacie te książki i pieniądze komus
    oddajecie?

    WS