  • 1. Data: 2006-07-23 08:28:26
    Temat: Podatki od przekazania wierzytelności
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Pewna firma jest mi winna pieniądze i chcę umożliwić dochodzenie tych roszczeń
    innej osobie, tj. chcę przelać na nią tą wierzytelność. Czy od takiego przelewu
    pobierana jest jakaś opłata (skarbowa, podatek?). Jakie przepisy to regulują?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2006-07-23 08:35:47
    Temat: Re: Podatki od przekazania wierzytelności
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

> [...]
    > pobierana jest jakaś opłata (skarbowa, podatek?). Jakie przepisy to regulują?

    I jeszcze uściślę: obie strony (wierzyciel i ten, na którego wierzytelność
    chce przenieść) są osobami fizycznymi, kwota długu: 100zł.

    F.