  • 1. Data: 2004-05-12 04:55:54
    Temat: Podpis na F-VAT
    Od: "Kasiakas" <n...@o...pl>

    Witam i zapytuję,czy osoba która nie jest zatrudniona w firmie może w jej
    imieniu podpisywać faktury zakupu,wystawić w jej imieniu fakturę sprzedaży i
    podpisać się?

    dziekuje-pozdrawiam Kasia

  • 2. Data: 2004-05-12 07:59:21
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Kasiakas <n...@o...pl> wrote:
    > Witam i zapytuję,czy osoba która nie jest zatrudniona w firmie może w jej
    > imieniu podpisywać faktury zakupu,wystawić w jej imieniu fakturę sprzedaży i
    > podpisać się?

    Z tego, co mi wiadomo, to nie. Poza tym US może się przyczepić, że ktoś
    wykonuje pracę na Twoją rzecz (podpisuje faktury, a kto wie, czy nie
    robi czegoś więcej), a nie jest zatrudniony.

    Lepiej wydrukować na fakturze nazwisko osoby uprawnionej i zrobić
    nieczytelny bazgroł.

    A poza tym w rozporządzeniu z 27.04 nt. wzoru faktury nie ma wymogu
    podpisywania. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Bo ja na wszelki
    wypadek podpisuję ;)

    P.

  • 3. Data: 2004-05-15 10:10:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 May 2004, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Lepiej wydrukować na fakturze nazwisko osoby uprawnionej i zrobić
    >+ nieczytelny bazgroł.

    Hm... ale bez "zup" to chyba nie jest najlepszy pomysł :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)