  • 1. Data: 2004-05-11 22:58:00
    Temat: Wsparcie dla Płatnika - wesołe
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Miałem problem z bazą w Płatniku 6.02... oczywiście kombinowałem,
    kombinowałe, ludzie z forum starali się pomóc a ja postanowiłem zasięgnąć
    opini prawie u korzeni czyli w pomocy ZUS (telefon na stronach ZUS).
    Zadzwoniłem i pytam jak z archiwum (zrobionego do jednej bazy) wyciągnąć
    dane by je przetransferować do innej bazy czyli uzyskać pełnosprawną bazę
    gotowa do pracy.

    Odpowiedź pana "informatyka": a po co to robić, tam sa tylko śmieci nikomu
    juz niepotrzebne!!!
    Moja odpowiedź brzmiała: No przecież jeżeli jest tworzone archiwum to służy
    zazwyczaj do przechowywania danych tak by mozna było po nie sięgnąć gdy
    przyjdzie taka konieczność (czyli np. pad bazy żródłowej).
    Odpowiedź: Nieprawda. By to uzyskac należy archiwizować plik bazy głównej.
    Ja: No to po co jest to archiwum jeśli nie mozna z niego skorzystać?
    Odpowiedź: cisza.....pi,pi,pi,pi rozmówca się rozłączył

    Na początku trochę się zdenerwowałem a potem to już tylko śmiech mnie
    ogarnął.

    Pozdrowienia dla wsparcia technicznego Płatnika

    przemol