  • 11. Data: 2005-08-21 21:43:46
    Temat: Re: Podpisał ? Czy nie podpisał ? ZUS - a umowa zlecenie :) ?
    Od: "z.kawka" <z...@c...pl>

    Użytkownik "Vonnegut79" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:de4do1$p3n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > mówiącą o wysokości składek ZUS dla pracujących na umowę zlecenie/ o
    > dzieło i prowadzących jednocześnie działalność gospodarczą ?
    >
    > Wydawało mi się, i czytałem o tym w money.pl że ta sama ustawa mówi
    > także w swoich zapisach o 1/2 składek ZUSowskich dla nowych
    > przedsiębiorców przez 2 lata od rozpoczęcia działalności. Ale czytałem
    > na stronach www Kancelarii Prezydenta tę nowelizację i nic nie było o
    > składkach dla umowy zlecenia ?!
    >
    > Co więcej dzwoniłem do szczecińskiego ZUSu i powiedziano mi, że nic nie
    > wiedzą o tym by podpisał tę nowelizację, a jedynie wiedzą o tym, iż był

    Zajrzyj tu:
    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=bapTAP&akt=D
    z.U.05.150.1248

    a szczególnie art.5

    pozdrawiam
    z.k

  • 12. Data: 2005-08-22 08:24:54
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl>

    z.kawka napisał(a):

    > Zajrzyj tu:
    > http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=bapTAP&akt=D
    z.U.05.150.1248

    > a szczególnie art.5

    Hmm to chyba jednak nie ta ustawa :) Zresztą data jej ogłoszenia w Dz.
    U. to 9.08 a Kwaśniewski podpisał ustawę o którą pytam 15.08...

    Pozdrawiam

    Vonn

  • 13. Data: 2005-08-24 07:51:22
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "z.kawka" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zajrzyj tu:
    > http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=bapTAP&akt=D
    z.U.05.150.1248

    > a szczególnie art.5

    Proszę, nie mieszaj... To nie ta Ustawa...
    SIM

  • 14. Data: 2005-08-27 10:31:05

    Witam...
    Podbijam posta :) Czy juz cos może wiadomo z tymi zleceniami? Szukałem ,w
    necie, ale znalazłem tylko info o nowym zusie dla
    rozpoczynających ,rencistach, emerytach i rolnikach...Nowelizacje podpisane,
    ale NIGDZIE n ie ma wzmianki o zleceniobiorcach...
    Pozdr.