    From: "Agnieszka" <a...@n...malwa.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Podwójna numeracja faktur
    Date: Tue, 28 Jan 2003 10:02:21 +0100

    Witam wszystkich i mam pytanie.
    Wiem, że w uzasadnionych przypadkach (np. wiele punktów sprzedaży) stosowana
    jest powszechnie niezależna numeracja, w każdym punkcie w numerze dokłada
    się jakieś inne oznaczenie, np. numer łamany przez jakieś literki itp.
    Moje pytanie jest następujące:
    Czy prowadząc działalność tylko w jednym miejscu mogę, bez wyraźnego powodu,
    zastosować odrębną numerację faktur dla jednego, konkretnego kontrahenta?
    Uzasadnieniem byłby jedynie specyficzny rodzaj usług i inna stawka vat, niż
    na wszystkich pozostałych fakturach i wpisywanie takich faktur, dla większej
    przejrzystości, do osobnego rejestru sprzedaży.
    Czy może się ktoś do tego przyczepić?

    Aga