  • 1. Data: 2006-06-09 15:33:32
    Temat: Podwykonawcy a wypożyczanie oprogramowania
    Od: t <r...@o...pl>

    Podzlecam kilku osobom na umowe o dzieło z przekazaniem praw wykonanie
    pewnych elementów do tego co robię. W tym celu "wypożyczam" im licencje
    na oprogramowanie - używają tego tylko i wyłącznie do wykonania tego
    co zamawiam.
    Czyu kryje się tu jakiś podatkowy zonk? Analizowałem to i nie mogę
    zauważyć przychodu, a więc uszczuplenia(to od strony dochodowego).
    Zgaduje że jest tutaj kwestia VATu, ale póki co nie mogę konkretnie nic
    znaleźć.

    pozdrawiam