  • Data: 2007-09-07 12:52:21
    Temat: Polska a Francja
    Od: "strzeli" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam firme ( w Polsce), ostatnio "atakujemy" rynek francuski, chodzi o
    usługi IT,
    W zwiazku z tym mam pytanie, jezeli miesiecznie bedziemy mieli np. 5 zlecen
    jest jakis obowiazek zakladania firmy we Francji? Nie wiem sa np w POlsce
    jakies limity ustawione? Np. przekracza 100k pln rocznie zakladaj firme,
    albo jezeli polowa Twoich dochodow jest za granicy zakladaj tam firme.

    Oczywiscie chcemy sie rozliczac na invoice...i placic podatki, czy to
    wystarczy?
    Z gory dziekuje za pomoc.

    z poważaniem
    Łukasz