  • 1. Data: 2002-02-24 19:31:42
    Temat: Pomocy - koszty związane z urzyczonym lokalem
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    Witam

    Mam zarejestrowaną działalność gospodarczą na adres mieszkania należącego do
    przyjaciela. Składałem wniosek o urzyczenie części lokalu na potrzeby
    prowadzenia DG. Jestem tam również zameldowany (choć faktycznie mieszkam
    gdzie indziej...)

    Moje pytanie jest następujące: W jakiej części mogę wrzucić do KUP tudzież
    odliczyć VAT, od rachunków za czynsz, telefon, światło (coś jeszcze?) ?
    Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Z góry dziękuję za odpowiedź
    Szczegóły: mieszkanie 2 pokojowe, 2 osoby zameldowane, z których jedna
    prowadzi DG na KPiR.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-24 19:32:42
    Temat: Re: Pomocy - koszty związane z użyczonym lokalem
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    Oczywiście użyczonym pisze się przez ż :o)