  • 11. Data: 2004-03-03 10:42:59
    Temat: Re: Pomozcie rozliczyc umowe o dzielo :)
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c24ald$e5d$1@inews.gazeta.pl...

    > Zarówno w PIT-4(14) jak i w poprzednim(13) jest to pozycja 66
    > w poz. 50 są świadczenia wypłacone przez organ zatrudnienia...
    W zestawie jest PIT-4(15) - który w pozycji 60 - ostatniej - ma podpis
    przyjmującego formularz - więcej pozycji nie ma, tymbardziej nie ma 66 :((
    Jest też PIT-40(11) i PIT-40A(11a), ale to nie to...
    WSm

    ---

  • 12. Data: 2004-03-03 11:47:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik WSm napisał:
> [...]
    >
    > W zestawie jest PIT-4(15) - który w pozycji 60 - ostatniej - ma
    > podpis przyjmującego formularz - więcej pozycji nie ma, tymbardziej

    Tutaj:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/pit_2004/pit_4.pdf
    mozna sobie obejrzec OBOWIAZUJĄCY w roku 2004 formularz PIT-4;-)
    Oczywiście wersja 15.
    Fanów wersji 14 i 13 uprasza się o nie sianie zamętu!
    I oczywiście podatek umowy o dzieło (zlecenia, itp. itd) wpisuje się w
    pozycji 50. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2004-03-03 11:48:46
    Od: Jazzabell <j...@g...pl>

    WSm:

    > A jezeli na formularzu PIT-4 jest to pozycja 50, a nie 66 - to jest to
    > formularz aktualny, czy nieaktualny? (IPS - formularze pobrane dzis)
    > Stad moje wahanie.

    Ech...
    Podejrzewalam, ze moga byc rozne formularze (najnowszego nie sciagnelam na
    moim kompie jeszcze), dlatego... podalam dokladne brzmienie punktu! zeby
    nie bylo zadnych watpliwosci...
    Ale jednak mozna sobie komplikowac ;)

    Izz

  • 14. Data: 2004-03-06 16:37:55
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    [...]
> [...]
    > Fanów wersji 14 i 13 uprasza się o nie sianie zamętu!
    > I oczywiście podatek umowy o dzieło (zlecenia, itp. itd) wpisuje się w
    Jak zwykle niezawodna. Dziękuję.
    WSm

    ---