  • 1. Data: 2004-03-02 16:55:08
    Temat: zmiana konta Urząd Skarbowy pomocy
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy to prawda, ze jak pare lat temu przy uzyskiwaniu NIP-u jako osoba
    fizyczna podałem numer konta a ten numer juz jest nieaktualny...i jak nie
    dokonam jego aktualizacji do konca kwietnia to urzad skarbowy przesle mi
    nalezny zwrot podatku na moj koszt na adres domowy ?? W sumie wlasnie oto mi
    chodzilo, bo konto juz dawno nieaktualne (od 10 miesiecy) i nie wiem czy w
    taki wlasnie sposob mozna to zalatwic (nie reagujac).
    Pozdrawiam
    Słonik

  • 2. Data: 2004-03-02 17:07:42
    Temat: Re: zmiana konta Urz=B1d Skarbowy pomocy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > chodzilo, bo konto juz dawno nieaktualne (od 10 miesiecy) i nie wiem czy w
    > taki wlasnie sposob mozna to zalatwic (nie reagujac).

    Z tym bywa roznie. Czasami trzeba co roku skladac NIP-3 zeby przyszedl
    zwrot podatku na konto, a czasami wystarczy wskazac konto raz. Lepiej
    zloz teraz NIP-3 i wskaz na nim likwidacje konta i to wystarczy. Mozna
    to wyslac poleconym.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-03-02 17:14:31
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

> [...]
    > zwrot podatku na konto, a czasami wystarczy wskazac konto raz. Lepiej
    > zloz teraz NIP-3 i wskaz na nim likwidacje konta i to wystarczy. Mozna

    Dzieki, gdzie taki druk znajde w internecie ??
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-02 17:38:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Dzieki, gdzie taki druk znajde w internecie ??

    Mozesz wykorzystac program, np. www.pity.pl i przy okazji wspomoc jakis
    chwalebny cel ..

    --
    Krzysiek, Krakow