  • 1. Data: 2003-04-16 16:07:49
    Temat: Pomyliłem sie w PIT-8 B czy korygować ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Teraz zauważyłem, że w PIT-8 B zrobiłem ...hmm czeski błąd w pozycji dochód.
    Przychód = 1000 zł
    Koszty uzyskania = 200 zł
    Dochód=840 zł (i tu się walnołem bo winno być 800 zł)
    Pobrana zaliczka od płatnika=160 zł

    Ot w "dochód" wpisałem kwotę która wykonawca dzieła dostał netto do ręki po
    odliczenieu zaliczki na podatek. Wszystko pozostałe jest
    OK lącznie z zaliczką.
    Błąd zauważył teraz wykonawca i dal mi zanc że to skorygował.
    Pytanie czy korygowac to jakoś w US ? (PIT-8 B złozyłem z początkiem stycznia)
    Jak taka korekta wygląda ?

    TIA

    Sark

  • 2. Data: 2003-04-16 17:30:58
    Temat: Re: Pomyliłem sie w PIT-8 B czy korygować ?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Błąd zauważył teraz wykonawca i dal mi zanc że to skorygował.
    > Pytanie czy korygowac to jakoś w US ? (PIT-8 B złozyłem z początkiem

    Ja bym skorygowała tym samym drukiem z napisem korekta .Ale głowy za
    prawidłowość nie dam.
    Wiola