  • 1. Data: 2004-07-03 17:05:28
    Temat: Poprawki dla Platnika 6_02_001!
    Od: "Jarod163" <j...@p...wp.pl>

    Dostępne dwie aktualizacje dla Platnika 6.02.001
    do ściągnięcia: http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm

    Pozdrawiam
    Jarod

  • 2. Data: 2004-07-03 19:12:57
    Temat: Re: Poprawki dla Platnika 6_02_001!
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 lip o godzinie 19:05, na pl.soc.prawo.podatki, Jarod163
    napisał(a):

    > Dostępne dwie aktualizacje dla Platnika 6.02.001
    > do ściągnięcia: http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm

    A jakież to /poprawki/ są tam dostępne?
    Chyba że mi na oczy coś siadło ;)
    OOP.txt ?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-07-03 20:09:57
    Od: "Jarod163" <j...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > A jakież to /poprawki/ są tam dostępne?
    > Chyba że mi na oczy coś siadło ;)
    > OOP.txt ?
    Ano, np taka, cyt:

    "Program P2Parametry.exe naprawia parametry w bazie danych, do której
    podłączony jest program Płatnik 6.02.001. Naprawa polega na usunięciu błędu
    powodującego kasowanie, po każdym zamknięciu programu, wartości kwoty
    przeciętnego wynagrodzenia brutto (kpwb) wprowadzonej do ustawień dla I
    kwartału 2004r."

    Jarod

  • 4. Data: 2004-07-04 18:05:50
    Od: "brzdac" <q...@g...pl>

    są dwie:

    oop.exe - Aktualizacji powinni dokonać użytkownicy programu Płatnik
    6.02.001, którzy przekazują elektronicznie dokumenty ubezpieczeniowe na
    adres www.dokumenty.wroclaw.zus.pl.
    Program OOP.exe aktualizuje plik OOP.txt w katalogu programu Płatnik
    6.02.001.

    p2parametry.exe - Aktualizacja przeznaczona jest dla płatników, którzy
    dokonali konwersji bazy z wersji 6.01.001 do wersji 6.02.001 (nie jest
    wymagana w przypadku pracy z bazą danych utworzoną w programie Płatnik
    6.02.001).
[...]
    kwartału 2004r. Po wykonaniu programu P2Parametry.exe w aktualnej bazie
    danych uzupełniona zostaje KPWB za I kwartał 2004r. Aktualizacja wprowadza
    zmiany tylko w tej bazie danych, na której operuje aktualnie program Płatnik
    6.0.2001 (z którą łączy się przy każdym uruchomieniu).

    coś Ci chyba rzeczywiści siadło na oczy...

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-07-05 12:41:43
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 lip o godzinie 20:05, na pl.soc.prawo.podatki, brzdac napisał(a):

    > są dwie:
    >
    > oop.exe - Aktualizacji powinni dokonać użytkownicy programu Płatnik
    > 6.02.001, którzy przekazują elektronicznie dokumenty ubezpieczeniowe na
    > adres www.dokumenty.wroclaw.zus.pl.

    Nie korzystam z tego serwera.

> [...]
    > dokonali konwersji bazy z wersji 6.01.001 do wersji 6.02.001 (nie jest
    > wymagana w przypadku pracy z bazą danych utworzoną w programie Płatnik

    Też nie dotyczy ;)

    > coś Ci chyba rzeczywiści siadło na oczy...

    No - nie zauważyłęś że pytałem o oop.txt ?
    Zresztą nieważne. Odpisuj _pod treścią_ cytowanego posta, zadeklaruj
    charset, tnij wrotki, sigi - coś Ty z chlewa wyskoczył czy z iraku Cię
    zesłano?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-07-05 17:23:53
    Od: "brzdac" <q...@g...pl>

    > Nie korzystam z tego serwera.

    Co nie znaczy że inni nie korzystają.

    > Też nie dotyczy ;)

    może dotyczy innych

    Co do "wyskakiwania z chlewa" tudzież "zsyłki z Iraku" to powiem wprost -
    osioł kolego jesteście (skoro tak pięknie się rozpisujesz co do netykiety to
    może sam ją zastosuj). To po pierwsze.
    Po drugi - nie tylko Ty czytujesz tą grupę - więc komentarz "też nie
    dotyczy" to baranie jeden jest co najmniej nie na miejscu. Do pępka świata
    jest Ci dalej niż większości grupowiczów do emerytury.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-07-06 13:25:52
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 lip o godzinie 19:23, na pl.soc.prawo.podatki, brzdac napisał(a):

    > Co do "wyskakiwania z chlewa" tudzież "zsyłki z Iraku" to powiem wprost -
    > osioł kolego jesteście (skoro tak pięknie się rozpisujesz co do netykiety to
    > może sam ją zastosuj). To po pierwsze.

    eeeee...... !delete Header "NNTP-Posting-Host:
    cv182.internetdsl.tpnet.pl"

    ot tyle.

    --
    ... Artur Ch.