  • 1. Data: 2004-07-03 19:38:18
    Temat: metoda kasowa a memorialowa - problem
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    Nie bedzie o tym jaka wybrac, bo to juz zrobilem, problem jest taki ze
    zapomnialem jaka
    metode wybralem (a do tej pory wszystkie faktury mialy tak ze data
    sprzedazy=data wplywu kasy).

    Czy moge sie tego dowiedziec dzwoniac do US albo piszac do nich list ?

    beetle

  • 2. Data: 2004-07-05 11:28:32
    Temat: Re: metoda kasowa a memorialowa - problem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Jul 2004, beetle wrote:

    >+ Nie bedzie o tym jaka wybrac, bo to juz zrobilem, problem jest taki ze
    >+ zapomnialem jaka metode wybralem

    ROTFL :)

    >+ Czy moge sie tego dowiedziec dzwoniac do US albo piszac do nich list ?

    Moment, a czego ty chcesz od US ?? Ty im pisałeś jaką metodę zaliczania
    kosztów wybierasz ??? (AFAIK nie ma takiego obowiązku ani formularza !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-07-05 11:53:00
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > ROTFL :)

    > Moment, a czego ty chcesz od US ?? Ty im pisałeś jaką metodę zaliczania
    > kosztów wybierasz ??? (AFAIK nie ma takiego obowiązku ani formularza !)

    A skad wiesz ?

    Moze chial sie oswiadczyc, i spytal czy maja specjalistyczny druczek,
    a mila Pani dala taki ichniej "produkcji", wiec sie oswiadczyl....

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-05 12:13:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ > Moment, a czego ty chcesz od US ?? Ty im pisałeś jaką metodę zaliczania
    >+ > kosztów wybierasz ??? [...]
    >+ A skad wiesz ?

    Nie wiem, przecież pytam (pytanie nie było ironiczne a uzasadnione :])

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-07-05 14:14:17
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > [...]
    >
    > Nie wiem, przecież pytam (pytanie nie było ironiczne a uzasadnione :])

    Na formularzu VAT-R jest takie pole gdzie sie wybiera metode kasowa (a wiec
    domyslnie jest metoda memorialowa jak sie nic nie wybierze).
    No i kurde zamiasta skserowac to co daje do US zapomnialem tego zrobic i
    teraz mam zagwozdke.....

    beetle

  • 6. Data: 2004-07-05 14:16:49
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    > ROTFL :)

    > Moment, a czego ty chcesz od US ?? Ty im pisałeś jaką metodę zaliczania
    > kosztów wybierasz ??? (AFAIK nie ma takiego obowiązku ani formularza !)

    A ta metoda tyczy sie tylko zaliczania kosztow ?
    Myslalem ze ma to tez wplyw na ksiegowanie faktur sprzedazy.
    Tzn. w kasowej ksieguje w dniu dostania kasy a w memorialowej z data
    sprzedazy z faktury.
    Tak mi sie zdaje.....(?)

    beetle

  • 7. Data: 2004-07-05 21:01:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004, beetle wrote:
    [...]
    >+ Na formularzu VAT-R

    No tak... nie wpadłem na to iż o VAT ci chodzi ! (myślałem o KUP).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 8. Data: 2004-07-05 21:02:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+ Myslalem ze ma to tez wplyw na ksiegowanie faktur sprzedazy.
    >+ Tzn. w kasowej ksieguje w dniu dostania kasy a w memorialowej z data

    ...jeśli chodzi o dochodowy to nie :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)