  • Data: 2008-03-05 11:47:46
    Temat: Potwierdzenie sald na koniec roku
    Od: "one" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy potwierdzenie sald na koniec roku dotyczy wszystkich przedsiebiorcow,
    czy tylko tych ktorzy prowadza pelna rachunkowosc?

    Prowadze od niedawna 1os DG na KPiR - dostaje od kontrahentow wezwania do
    potwierdzenia sald na dzien 31.12.2007 - czy musze na nie odpowiadac? Czy
    one mnie tez dotycza skoro nie jestem na pelnej rachunkowosci?