  • 1. Data: 2011-10-18 13:28:36
    Temat: Powrót zleceniobiorcy z chorobowego
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Mam pytanie - czy zleceniobiorca powracajacy z dluzszego zasilku chorobowego
    powinien brac od lekarza i przedstawiac zleceniodawcy jakies papiery
    zaswiadczajace o zdolnosci do pracy?

    Na moj rozum nie - bo to w sumie prawie tak jak kontrahent prowadzacy
    dzialalnosc (inne sa tylko rozliczenia) - to typowy
    zleceniobiorca-wspolpracownik wspolpracujacy kiedy spelnione sa dwa warunki
    (ma czas & jest potrzeba) , zadna tam 8-godzinna praca pod przykrywka UZ.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2011-10-20 19:49:16
    Temat: Re: Powrót zleceniobiorcy z chorobowego
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SDD wrote:
    > Mam pytanie - czy zleceniobiorca powracajacy z dluzszego zasilku
    > chorobowego powinien brac od lekarza i przedstawiac zleceniodawcy
    > jakies papiery zaswiadczajace o zdolnosci do pracy?

    a co cie obchodza jego prywatne sprawy zdrowotne :)