    From: "pissmejker" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Praca na etacie a składka ZUS
    Date: Tue, 23 Dec 2003 16:45:40 +0100

    Witam serdecznie
    Zwracam się do szanownych koleżanek i kolegów z prośbą o pomoc w ustaleniu
    stanu prawnego dotyczącego:

    Pracowałem na CAŁYM etacie i jednocześnie prowadziłem firmę - mój pracodawca
    odprowadzał za mnie wszelkie należne składki ZUS-owskie. Ja jedynie
    opłacałem za siebie składkę z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego.
    Obecnie zatrudniłem się na 1/16 etatu (zarobki minimalne) i czy nadal mogę
    opłacać JEDYNIE składkę na ubezpieczenie zdrowotne? czy raczej jest jakiś
    próg poniżej którego trzeba płacić większą składkę?

    Zdaję sobie sprawę, że moje tłumaczenia są nieco pokrętne ale jako laik
    (lajkonik jak mawia mój sąsiad) nie potrafię tego lepiej sprecyzować jak w
    obecnej formie.

    Liczę na pomoc
    Darek