  • Data: 2003-03-12 23:42:15
    Temat: Praca na poletatu
    Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno zaczelam prace. Jest to moja pierwsza praca .Obecnie jestem jeszcze
    jestem studentka i zostalam zatrudniona na poletatu na umowe o prace.
    Zastanawiam sie jak to bedzie z ubezpieczeniem . Do tej pory ubezpieczali
    mnie rodzice a teraz??
    Gdybym byla zatrudniona na caly eata nie widzialabym problemy ale jak jestem
    na poletatu czy to znaczy ze jestem tylko jakby w polowie ubezpieczona???
    Dziekuje za pomoc w rozwiazaniu problemu.