  • 1. Data: 2009-02-28 05:31:54
    Temat: Praca w Holandii
    Od: "M" <e...@w...pl>

    Witam proszę o info na temat pracy sezonowej, pracowałem tam 2 miesiące
    teraz otrzymałem pit holenerski i co dalej, w kraju też pracowałem pozostałe
    10 miesięcy w dwóch zakładach pracy?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-03 06:26:06
    Temat: Re: Praca w Holandii
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M wrote:
    > Witam prosze o info na temat pracy sezonowej, pracowa?em tam 2 miesi?ce
    > teraz otrzyma?em pit holenerski i co dalej, w kraju te? pracowa?em pozosta?e
    > 10 miesiecy w dwóch zak?adach pracy?
    > Pozdrawiam

    Rozliczenie w holandii zgodnie z prawem holenderskim od zarobków
    uzyskanych w holandii.
    Rozliczenie w Polsce z całości dochodów łącznie z tymi uzyskanymi w
    Holandii.