  • 11. Data: 2018-03-25 19:49:10
    Temat: Re: Praca za granicą a wynajem mieszkania w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pete pisze tak:

    > Nie, bo w UK może mieć drugie mieszkanie. I trzecie
    > A do PL zjeżdżać raz w roku na Boże Narodzenie.
    >
    > "Minister finansów uznał także, że fakt posiadania w Polsce
    > majątku, np. mieszkania, nie może przesądzać o istnieniu w Polsce
    > miejsca zamieszkania danej osoby, podczas gdy osoba taka pracuje w
    > innym kraju i tam przeniosła swoje centrum interesów życiowych.
    > Taki majątek może bowiem być utrzymywany w celach inwestycyjnych

    tak mi mów.

    Znam takich co nie wykazują dochodów i jeszcze po nich nie przyszli.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2018-04-29 13:50:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Mam parę pism, w których j....e stugłowe biurestwo odpisuje "interperetacja ministra
    nie jest dla organu wykładnią prawa" ;-)

    -----

  • 13. Data: 2018-04-29 13:53:27
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Od adresu może zależeć właściwość sądu, gdyby miało dojść do sporu pomiędzy stronami
    umowy.
    Są za i przeciw.
    Na wszelki wypadek wpiszcie do umowy formułę, który sąd bedzie włąściwy dla
    rozwiązanai ewentualnego sporu (np. ze względu na miejsce położenia nieruchomości).

    -----