  • 1. Data: 2007-11-06 16:41:10
    Temat: Praca za granicą zaraz po studiach
    Od: "Odi" <a...@...podpisie-ten.nie.zadziala>

    Witam,

    rok temu skończyłem studia (dzienne jesli to ma znaczenie), pół roku temu
    rozwiązałem umowę o pracę z polskim pracodawcą i wyjechałem za granicę
    (Irlandia). Tutaj pracuję legalnie, odprowadzam wszelkie nalezne składki i
    podatki. Ostatnio obiło mi sie o uszy, ze powinienem był złożyc jakies dokumenty
    w US i ZUS potwierdzające moj wyjazd i podjęcie pracy za granicą. I tu pojawia
    sie pytanie: co to za dokumenty i czy rzeczywiście musze je skladac? Czy grozą
    mi jakies kary w związku z tym, że nie place w Polsce podatkow, ZUSu i nie
    jestem zarejestrowany w Urzędzie Pracy? Zaznaczam, że w Irlandii zamierzam
    zostac jeszcze ok rok lub dwa. Pozniej wracam do kraju.

    Z gory dziękuję i pozdrawiam,

    --
    Odi
    arekodi(małpka)interia(kropka)pl