  • 1. Data: 2004-10-11 22:39:42
    Temat: Praktyka zawodowa
    Od: "eMIL" <c...@w...pl>

    Czesc

    Obecnie jestem uczniem technikum, w tym miesiacu zaczolem praktyki, które
    maja trwac do listopada. Praktyki odbywam w firmie komputereowej w której
    normalnie pracuje, składam komputery itp. Chcialbym się dowiedziec czy mam
    prawo do jakiejs zaplaty za tą moja prace.

    Z góry dzieki

    eMIL

  • 2. Data: 2004-10-12 08:07:20
    Temat: Re: Praktyka zawodowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004, eMIL wrote:
    [...]
    >+ normalnie pracuje, składam komputery itp. Chcialbym się dowiedziec czy mam
    >+ prawo do jakiejs zaplaty za tą moja prace.

    ...a o który podatek chodzi ? ;)
    Nie krzycz tylko rozważ która grupa byłaby właściwsza. IMO - .prawo !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)