  • 1. Data: 2004-10-11 21:05:21
    Temat: prawo do zasiłku
    Od: "Des" <r...@t...net>

    jakie mam przywileje swiadczenia bedac zatrudnionym na czas okreslony ( 1
    miesiac) i tak co miesiac umowa jest przedluzana o kolejny miesiac, jakei ma
    z tego korzysci pracodawca jak wyglada sprawa z zusem, czy po kilku
    miesiacach gdy przestane pracowac przysluguje mi prawo do zasiłku?

    dziekuje
    Rafał

  • 2. Data: 2004-10-12 08:05:00
    Temat: Re: prawo do zasiłku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004, Des wrote:

    >+ jakie mam przywileje swiadczenia bedac zatrudnionym na czas okreslony ( 1
    >+ miesiac) i tak co miesiac umowa jest przedluzana o kolejny miesiac,

    Hm... załóżmy że maj był "stary", czerwiec, lipiec, sierpień...
    "przedłużenie" umowy 'po raz trzeci' spowoduje że stanie się
    ona umową na czas nieoznaczony ! AFAIK oczywiście...

    >+ jakei ma z tego korzysci pracodawca

    ...brak odprawy w razie "padu"... i brak konieczności wymyślania
    powodu wypowiedzenia umowy.

    >+ jak wyglada sprawa z zusem, czy po kilku
    >+ miesiacach gdy przestane pracowac przysluguje mi prawo do zasiłku?

    AFAIK prawo do zasiłku zależy *wyłącznie* od wysokości dochodow.
    Zdaje się że jakoś tak: "jeśli w ciagu 18 miesięcy pracownik miał
    ponad 12 miesięcy w których osiągał wynagrodzenie co najmniej
    minimalne".
    Jak ktoś np. na niskiej pensji pracuje na 2/3 etatu to nic mu
    to do zasiłku nie pomoże.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)