  • 1. Data: 2005-08-23 10:29:28
    Temat: Prawo Pracy - dokumenty
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Szukam dokumentow z zakresu prawa pracy?

    Interesuje mnie wszystko od skierowania pracownika na badania,
    poprzez akta osobowe, regulamin wynagradzania, regulamin pracy...itd...

    Gdzie znajde takie dokumenty na necie?

    Dzieki za info

    Lew

  • 2. Data: 2005-08-24 20:45:59
    Temat: Re: Prawo Pracy - dokumenty
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 23 sierpnia 2005 12:29, gdy Lew napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Szukam dokumentow z zakresu prawa pracy?

    A my to mamy wiedzieć? Może szukasz, może nie... Sam powinieneś wiedzieć
    najlepiej.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2005-08-26 10:44:18
    Od: "Zofia Ziółkowska" <z...@g...pl>

    Lew <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Interesuje mnie wszystko od skierowania pracownika na badania,
    > poprzez akta osobowe, regulamin wynagradzania, regulamin pracy...itd...

    Polecam darmowy program "druki ips" http://pity.pl/druki
    Wszelkie pracownicze formularze do programu znajdziesz tu:
    http://pity.pl/druki/index.php?nr=10

    Pozdr. Zoska