  • 1. Data: 2005-08-16 22:19:45
    Temat: Prawo Pracy - dokumenty PILNIE
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Gdzie znajde dokumenty z Prawa Pracy, potrzebne
    do zatrudnienia pracownika?
    Szukam bezplatnych wzorow!

    Prosze nie pisac o stronach gdzie mozna kupic dokumenty za smsa mam tu na mysli
    www.infor.pl
    czy www.forex.hil.pl

    Czy zna ktos inne strony z takimi dokumentami?

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-08-16 22:26:21
    Temat: Re: Prawo Pracy - dokumenty PILNIE
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > do zatrudnienia pracownika?
    > Szukam bezplatnych wzorow!
    >
    > Prosze nie pisac o stronach gdzie mozna kupic dokumenty za smsa mam tu =

    Co to za pracodawca, który paru złotych na sms żałuje...
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-08-17 07:43:42
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Lew napisał(a):
    > Gdzie znajde dokumenty z Prawa Pracy, potrzebne
    > do zatrudnienia pracownika?
    > Szukam bezplatnych wzorow!

    Witam
    Np. tutaj http://www.pity.pl/druki/index.php?nr=10