  • 1. Data: 2005-08-16 20:36:35
    Temat: odliczenie usług geodezyjnych ??
    Od: "Viktoria" <d...@p...fm>

    Witam
    bardzo proszę o podpowiedź czy można w jakikolwiek sposób odliczyć koszty
    usług geodezyjnych od podatku (nie wiem czy warto brać od geodety fakturę za
    usługę, zwłaszcza że bez f-ry taniej :-)). Dodam że dotyczy to nieruchomości
    która jeszcze nie jest moją własnością a będzie mi darowana i dodatkowo stoi
    na niej dom który zamierzam wykańczać. Stąd jako laik pomyślałam że może
    mieć to związek z ulgą remontowo - budowlaną ?

    pozdrawiam
    dorota m.