  • 11. Data: 2010-06-12 13:21:39
    Temat: [OT] Re: Jak to jest z dziedziczeniem
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-06-2010 o 14:56:31 Pytanie <d...@j...ten.kraj.pl> napisał(a):

    > czy jakos tak), a jego matka ma osobne mieszkanie kilkanascie blokow
    > dalej.

    Gdzie takie blokowiska olbrzymie są?

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-06-12 15:15:44
    Temat: Re: [OT] Re: Jak to jest z dziedziczeniem
    Od: "Pytanie" <d...@j...ten.kraj.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 12-06-2010 o 14:56:31 Pytanie <d...@j...ten.kraj.pl> napisał(a):

    > czy jakos tak), a jego matka ma osobne mieszkanie kilkanascie blokow
> [...]

    Wszedzie :) wielkie blokowiska z lat 70-80tych... sa w kazdym miescie :)

  • 13. Data: 2010-06-12 16:37:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-06-2010 o 17:15:44 Pytanie <d...@j...ten.kraj.pl> napisał(a):

    > Wszedzie wielkie blokowiska z lat 70-80tych... sa w kazdym miescie

    Takich na 'kilkanaście bloków dalej' to nie widziałem :)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2010-06-14 08:12:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 12-06-2010 18:37, Tomek pisze:

    > Takich na 'kilkanaście bloków dalej' to nie widziałem :)

    Mało widziałeś.
    Wyjedź czasem do innego miasta. To poszerza horyzonty.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813