  • 1. Data: 2003-05-12 09:47:15
    Temat: Próba wyłudzenia - mam zapłacić drugi raz za fakturę
    Od: "MaKa" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Wykonawca pobrał ode mnie pieniądze, wystawił fakturę. Ostatnio przysłał mi
    SMS-a ,że czeka na pieniądze - bo pewnie z nie zauważyłem ale faktura jest z
    datą 12-ty a forma płatności GOTÓWKA a zaraz po niej data 14-ty (tę różnicy
    niestety przeoczyłem ) i jedynym dowodem, że zapłaciłem jest KP, którego
    mimo próśb nie dostałem.
    Przezornie (mam nadzieję) zażądałem od niego oświadczenia, że że nie ma do
    mnie żadnych roszczeń finansowych.

    Czy zostałem "nabity w butelkę"?

    Z góry dziękuję za pomoc?.

    Z poważaniem