  • 1. Data: 2003-02-12 23:29:01
    Temat: Program "Mała Księgowość"
    Od: Michał Zarzycki <m...@i...pl>

    Witam!
    Czy ktos z szanownych grupowiczów używa ww. programu, który swego
    czasu był dołączony na CD do "Rzeczpospolitej", do prowadzenia KPiR?
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie na jego temat.

    pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2003-02-13 06:32:53
    Temat: Re: Program "Mała Księgowość"
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-02-2003 00:29, Użytkownik Michał Zarzycki napisał:
> [...]
    > czasu był dołączony na CD do "Rzeczpospolitej", do prowadzenia KPiR?
    > Będę wdzięczny za wszelkie sugestie na jego temat.

    A czyja ta "mała Księgowośc".
    Programów o tej nazwie jest kilka ...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-13 08:45:26
    Temat: Re: Program "Mała Księgowo?ć"
    Od: "Slawek" <c...@w...pl>

    Jeśli chodzi Ci o program Mała Księgowość Rzeczpospolitej to Ja używam i
    jestem bardzo zadowolony bo program ma wszystko co mi potrzbene i jest łatwy
    w obsłudze.

    Pozdrawiam
    Sławek
    s...@h...pl

  • 4. Data: 2003-02-13 09:00:45
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

> [...]
    > czasu był dołączony na CD do "Rzeczpospolitej", do prowadzenia KPiR?
    > Będę wdzięczny za wszelkie sugestie na jego temat.

    Słyszałem że jest to jedyny darmowy program małej księgowości.
    Gdzie więc można go znaleźć w sieci ?

    Z.K.

  • 5. Data: 2003-02-13 11:50:45
    Od: "Falka" <f...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > czasu był dołączony na CD do "Rzeczpospolitej", do prowadzenia KPiR?
    > Będę wdzięczny za wszelkie sugestie na jego temat.

    Ja go uzywam i jestem bardzo zadowolona..Brakuje mi tylko w tym programie
    systemu kadrowo płacowego..Ogólnie jest OK
    Pozdrawiam Ela

  • 6. Data: 2003-02-15 17:14:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Feb 2003, Zygmunt Kałuża wrote:
    [...]
    >+ Słyszałem że jest to jedyny darmowy program małej księgowości.

    AFAIK nie jest darmowy - był do kupienia *razem z gazetą*.
    Praktyka ostatnio dość powszechna - w czasopismach komputerowych
    też zdarzają się programy z licencją załączoną do czasopisma
    (nie do krążka CD !).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-02-15 20:31:38
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Słyszałem że jest to jedyny darmowy program małej księgowości.

    Jak ktoś chce znaleźć, to znajdzie :|

    > Gdzie więc można go znaleźć w sieci ?

    Może nie "go", ale ... często coś znacznie lepszego

    http://www.polskie.programy.nom.pl/
    http://www.komputron.qs.pl/
    http://pk.inet.pl/brv.htm

    wystarczy po prostu odrobina chęci ;)
    Od czego mamy przyjaciela http://www.google.pl/

    Darmowe oprogramowanie nie jest darmowe.
    Trzeba je pobrać z internetu lub zakupić właściwe czasopismo.
    Oprócz tego nie można liczyć na pełne wsparcie,
    trzeba więcej liczyć na siebie, swoją wiedzę, swoje samozaparcie
    i chęci zdobywania wiedzy. Nie można za bardzo wydziwiać i narzekać ;)

    No dobrze, darmowe oprogramowanie dla DG jest i będzie.
    Trudno powiedzieć, czy spełni oczekiwania użytkownika,
    tak samo jak trudno powiedzieć to o oprogramowaniu komercyjnym.

    Jest tylko jedna różnica: w przypadku komercji można sobie pokrzyczeć
    ( ale nie ma i tak pewności, czy ktoś słucha ten krzyk )

    Zapraszam do przeczytania dyskusji

    http://groups.google.pl/groups?as_epq=jaki%20program
    %20polecacie&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.soc.
    prawo.podatki&lr=&hl=pl

    która powinna wszystkim nieco otworzyć oczka :>

    Piotr

  • 8. Data: 2003-02-15 20:36:12
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    http://groups.google.pl/groups?as_epq=jaki%20program
    %20polecacie&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.soc.praw
    o.podatki&lr=&hl=pl

    może teraz przejdzie nie złamane :(

    Piotr