  • 1. Data: 2005-12-30 08:49:54
    Temat: Program Vatowiec - dobry ?
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Szukając programu do mojej małej działalności natknąłem się na ten program
    ponoć jest polecany , nie tylko za to że jest darmowy, macie z nim jakies
    doświadczenia , czy są aktualizacje i wszystko w nim działa ok ?
    Potrzebuje od nowego roku nioezbyt rozbudowanego programu dpo małej
    działalności ( KPiR, Rejestr Vat Sprzedazy i Zakupu, oraz Pit 5 i Vat 7 ,
    dobrze gdyby wypełniał także Pit Roczny, może także opcje magazyn,
    kilometrówka, amortyzacja to tak na przyszłość, ale głównie chodzi mi o
    wypełnianie na podstawie faktur zakupów i sprzedaży - KPiR, Rejestrów Vat i
    automatycznego wypełniania na ich podstawie Pit5 i Vat 7.
    Proszę o opinie i sugestie
    PozdrawiamKuba

  • 2. Data: 2005-12-30 11:11:08
    Temat: Re: Program Vatowiec - dobry ?
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Kuba napisał(a):
> [...]
    > wypełnianie na podstawie faktur zakupów i sprzedaży - KPiR, Rejestrów Vat i
    > automatycznego wypełniania na ich podstawie Pit5 i Vat 7.

    Właśnie mam ten sam dylemat. przed chwilą oglądałem vatowca i jakiś taki
    zakręcony mi się wydaję. Obecnie poluję na Małą księgowość
    Rzeczpospolitej. Jeśli nie wypali to zdecyduję się na LeftHand

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 3. Data: 2005-12-30 12:57:16
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    Obejrzyj serwis www.biurowdomu.pl, ma wszystko czego potrzebujesz.

  • 4. Data: 2005-12-30 23:26:17
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    > Właśnie mam ten sam dylemat. przed chwilą oglądałem vatowca i jakiś taki
    > zakręcony mi się wydaję. Obecnie poluję na Małą księgowość
    > Rzeczpospolitej. Jeśli nie wypali to zdecyduję się na LeftHand

    Mała księgowość można zassać u źródła własnie to czynię, zobaczymy co to
    zacz
    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html

  • 5. Data: 2005-12-30 23:28:59
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Monti" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Obejrzyj serwis www.biurowdomu.pl, ma wszystko czego potrzebujesz.

    czytałem juz o tym programie na liście, wszystko fajnie ale...
    jakos mnie własnie to trzymanie danych na serwerze niezbyt przekonuje

  • 6. Data: 2005-12-31 10:14:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mała księgowość można zassać u źródła własnie to czynię, zobaczymy co to
    > zacz
    > http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html

    ssiesz uaktualnienei a nie pelna wrsje

  • 7. Data: 2005-12-31 11:00:03
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    > ssiesz uaktualnienei a nie pelna wrsje

    rzeczywiście :) a gdzie można pełna wersję bo widze że jakoś z nia krucho
    nawet na emulu nie ma
    Kuba

  • 8. Data: 2005-12-31 11:07:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > rzeczywiście :) a gdzie można pełna wersję bo widze że jakoś z nia krucho
    > nawet na emulu nie ma

    przede wszystkim nie kradnij,

    P.

    ps.
    w gazecie

  • 9. Data: 2005-12-31 11:10:01
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    > przede wszystkim nie kradnij,
    >
    > P.
    >
    > ps.
    > w gazecie

    no tak w gazecie sprzed roku sobie poszukam

  • 10. Data: 2006-01-02 10:04:51
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    Kuba napisał(a):

    > rzeczywiście :) a gdzie można pełna wersję bo widze że jakoś z nia krucho
    > nawet na emulu nie ma
    > Kuba

    Widziałem ostatnio w I US Katowice w dniu składania zeznań tzn 20-tego,
    pani przy stoliku sprzedawała wraz z gazetą czyli legalnie.

    Program według mnie dość dobry jako darmowy i dla małej firmy.

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*