  • 1. Data: 2004-12-20 15:11:25
    Temat: Program do KPiR oraz ewidencji VAT
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Witam.

    Jestem na etapie poszukiwania programu do prowadzenia KPiR oraz
    ewidencji VAT w komputerze. Poszukiwania programu zatrzymalem na firmie
    DGCS i ich produkcie "Ksiega Przychodow i Rozchodow dla Windows".

    http://www.dgcs.biz/oferta/oprogramowanie/kpir_win.h
    tm

    Prosilbym uzytkownikow (tych obecnych jak i bylych) o wyrazenie opinii
    na jego temat.

    Moze ktos ma o wiele lepsze opinie o jakims innym programie?

    Co potrzebuje:
    - kpir
    - ewidencja zakupow VAT
    - ewidencja sprzedazy VAT

    ewentualnie:
    - fakturowanie

    Oczywiscie chcialbym aby program potrafil wydrukowac deklaracje a
    kolejne aktualizacje programu nie kosztowaly majatku - co nie znaczy, ze
    oczekuje czegos za darmo.

    Arek

  • 2. Data: 2004-12-20 15:40:58
    Temat: Re: Program do KPiR oraz ewidencji VAT [II]
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Trafilem rowniez do jakiejs galezi firmy DGCS i jest tam promocyjny
    zestaw programow do faktorowania i prowadzenia ksiegi + ewidencji:

    http://www.biznesmen.com.pl/firma_mf.php?pdz=&prod=6

    Co o tym sadzicie?

    Arek

    "Internet Explorer służy do przeglądania internetu z Twojego komputera i
    na odwrót"

  • 3. Data: 2004-12-20 15:42:52
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Trafilem rowniez do jakiejs galezi firmy DGCS i jest tam promocyjny
    zestaw programow do fakturowania i prowadzenia ksiegi + ewidencji:

  • 4. Data: 2004-12-20 20:50:50
    Temat: Re: Program do KPiR oraz ewidencji VAT
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Spróbuj zdobyć program z rzeczpospolitej. Nic mu nie brakuje i nie jest
    drogi. kosztuje tyle co gazeta

    PawełJ

  • 5. Data: 2004-12-20 21:25:05
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w wiadomości

    > Co o tym sadzicie?

    Bylejakość widać nawet na ich "screenach" - 1/4 wysokości faktury zajmuje
    tabelka z podsumowanim w grupach vat - z czego większość pusta. Jakieś
    dziwne nazwy tworzonych dokumentów - "Przelew na podatki" i w dodatku pisane
    WIELKIMI WOŁAMI. Zapewne po to aby sąsiad po drugiej stronie ulicy nie
    musiał brać lornetki, aby zobaczyć co właśnie robię.
    Dla mnie wszystko to wygląda bardzo nieestetycznie i sam z pewnością nie
    używałbym tego nawet gdybym dostał te progamy za darmo.

    Ale pewnie się czepiam :)

    pozdr.

  • 6. Data: 2004-12-20 22:51:50
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    PawełJ wrote:
    > Spróbuj zdobyć program z rzeczpospolitej. Nic mu nie brakuje i nie jest
    > drogi. kosztuje tyle co gazeta

    A czy moge prosic o jakies dodatkowe informacje? Date wydania, nazwe
    programu czy temu podobne co ulatwi mi doszukanie sie odpowiedniego wydania.

  • 7. Data: 2004-12-21 09:26:26
    Od: "Maniek_M" <m...@g...pl>

    Arek P. wrote:
> [...]
    Tez uzywam i nie jest taki podly mimo kilku niedociagniec...

    > A czy moge prosic o jakies dodatkowe informacje? Date wydania, nazwe
    > programu czy temu podobne co ulatwi mi doszukanie sie odpowiedniego
    > wydania.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8
    859-2&q=rzeczpospolita+m
    a%B3a+ksi%EAgowo%B6%E6&lr=lang_pl

    Maniek

  • 8. Data: 2004-12-21 09:43:29
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Maniek_M wrote:
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8
    859-2&q=rzeczpospolita+m
    > a%B3a+ksi%EAgowo%B6%E6&lr=lang_pl

    Dziekuje! Wczoraj przeszukalem archiwum grupy i strone Rzeczpospolitej
    ale nie udalo mi sie na to trafic.

    Teraz pozostalo mi dowiedziec sie czy mozna jeszcze kupic ten egzemplarz
    gazety.

    W miedzyczasie dostalem namiar na program:
    http://www.intersoft.net.pl/?p=manager

    Czy ktos tego uzywa?

  • 9. Data: 2004-12-21 12:03:59
    Od: "agmar" <b...@a...net>

    Witam

    Używam go i jest OK. Jest stosunkowo prosty w obsłudze i przejrzysty.
    POLECAM.

  • 10. Data: 2004-12-21 20:30:08
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Arek P. <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> wrote:
    > Teraz pozostalo mi dowiedziec sie czy mozna jeszcze kupic ten egzemplarz
    > gazety.

    AFAIR, co roku wydają, więc jeśli w archiwach RzP nie będzie, to pilnuj.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)